Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/30286
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrương, Thị Mỹ Dung-
dc.date.accessioned2016-09-17T14:09:07Z-
dc.date.available2016-09-17T14:09:07Z-
dc.date.issued2016-01-
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/30286-
dc.descriptionThiết bị giáo dục số 125 tháng 1 năm 2016.vi
dc.language.isovivi
dc.publisherThiết bị giáo dụcvi
dc.subjectĐánh giá học sinhvi
dc.subjectTiếp cận học sinhvi
dc.subjectKiểm tra dạy họcvi
dc.subjectĐánh giá dạy hocvi
dc.titleĐánh giá học sinh theo hướng tiếp cận năng lực.vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...