Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/30744
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn Ngọc Quangvi
dc.date.accessioned2018-05-23T02:06:01Z-
dc.date.available2018-05-23T02:06:01Z-
dc.date.issued2008vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/30744-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế Quốc dânvi
dc.subjectKinh tếvi
dc.titlePhương pháp định tính trong nghiên cứu hành vi người tiêu dùng Việt Nam về sản phẩm xe máyvi
Appears in Collections:LATS Khoa học xã hội

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...