Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/30936
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Kế Tuấn, GS.TS.vi
dc.contributor.advisorNgô, Kim Thanh, PGS.TS.vi
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hoài Dungvi
dc.date.accessioned2018-05-23T02:07:03Z-
dc.date.available2018-05-23T02:07:03Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/30936-
dc.descriptionLuận văn tiến sĩ Kinh tế. Chuyên ngành: Kinh tế công nghiệp. Mã số: 62.31.09.01.vi
dc.language.isovivi
dc.subjectKinh tếvi
dc.subjectQuản lý thương hiệuvi
dc.subjectDoanh nghiệpvi
dc.subjectMay mặcvi
dc.titleXây dựng và quản lý thương hiệu của các doanh nghiệp may Việt Namvi
Appears in Collections:LATS Khoa học xã hội

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...