Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/30936
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Kế Tuấn, GS.TS.vi
dc.contributor.advisorNgô, Kim Thanh, PGS.TS.vi
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hoài Dungvi
dc.date.accessioned2018-05-23T02:07:03Z-
dc.date.available2018-05-23T02:07:03Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/30936-
dc.descriptionLuận văn tiến sĩ Kinh tế. Chuyên ngành: Kinh tế công nghiệp. Mã số: 62.31.09.01.vi
dc.language.isovivi
dc.subjectKinh tếvi
dc.subjectQuản lý thương hiệuvi
dc.subjectDoanh nghiệpvi
dc.subjectMay mặcvi
dc.titleXây dựng và quản lý thương hiệu của các doanh nghiệp may Việt Namvi
Appears in Collections:LATS Khoa học xã hội

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BIATS.docx116.81 kBMicrosoft Word XML Sign in to read
NGUYENTHIHOAIDUNG_LATS.compressed.pdf2.14 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...