Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31782
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGS.TS. Phạm Thị Mỹ, Dungvi
dc.contributor.authorTrần Văn, Toànvi
dc.date.accessioned2018-05-23T02:53:15Z-
dc.date.available2018-05-23T02:53:15Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31782-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Nông nghiệp Hà Nộivi
dc.subjectPhát triển du lịchvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleBiện pháp nâng cao chất lượng dịch vụ của Công ty cổ phần Du lịch Bắc Giangvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Khoa học xã hội

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...