Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31792
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Chu Thị Kim, Loanvi
dc.contributor.authorTrần Mai, Loanvi
dc.date.accessioned2018-05-23T02:53:19Z-
dc.date.available2018-05-23T02:53:19Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31792-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Nông nghiệp Hà Nộivi
dc.subjectPhát triển du lịchvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleNghiên cứu chiến lược marketing dịch vụ du lịch của Công ty Cổ phần Thương mại dịch vụ và Du lịch Thái Bình Dươngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Khoa học xã hội

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CH2313.pdf1.01 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...