Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31943
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS. TS Lê Thế, Giớivi
dc.contributor.authorPhạm Xuân, Thủyvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:07:23Z-
dc.date.available2018-05-23T03:07:23Z-
dc.date.issued2012vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31943-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectTài chính - Ngân hàngvi
dc.titleHoàn thiện công tác chăm sóc khách hàng tại ngân hàng thương mại cổ phần kỹ thương Việt Nam - chi nhánh Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...