Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31976
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Nguyễn Minh, Tuấnvi
dc.contributor.authorTrần Mai, Anvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:07:35Z-
dc.date.available2018-05-23T03:07:35Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/31976-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. HCMvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleMột số giải pháp hoàn thiện chiến lược Marketing cho sản phẩm TV LCD BRAVIA của công ty SONY Việt Nam đến năm 2010vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...