Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32034
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS.TS. Phạm Thị Bích, Nguyệtvi
dc.contributor.authorLê Văn, Huyvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:07:48Z-
dc.date.available2018-05-23T03:07:48Z-
dc.date.issued2006vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32034-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleXây dựng và phát triển thương hiệu để nâng cao khả năng cạnh tranh cho nước khoáng Vĩnh hảovi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
45660.pdf877.79 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...