Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32072
Title: Xây dựng thương hiệu Ngân hàng Đầu tư và Phát triển Việt Nam chi nhánh Sài Gòn nhằm phát triển bền vững nguồn khách hàng trong hoạt động kinh doanh của ngân hàng
Authors: PGS.TS. Hoàng, Đức
Nguyễn Đức, Phú
Keywords: Tài chính ngân hàng
Marketing
Issue Date: 2007
Publisher: Đại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minh
URI: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32072
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
47478.pdf915.56 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...