Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32083
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Phan Thị Minh Châuvi
dc.contributor.authorPhan Thị Ngọc Hiếuvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:07:55Z-
dc.date.available2018-05-23T03:07:55Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32083-
dc.language.isovivi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleĐo lường chất lượng dịch vụ trực tuyến tác động đến sự thỏa mãn của khách hàng mua vé máy bay qua trang Web của VietNamAirlinesvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...