Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32112
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS.TS Trần Huy Hoàngvi
dc.contributor.authorNguyễn Thị Thanh Loanvi
dc.contributor.authorPhương Kim Phụng Hoàngvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:07:59Z-
dc.date.available2018-05-23T03:07:59Z-
dc.date.issued2011vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32112-
dc.language.isovivi
dc.subjectKinh tế tài chính ngân hàngvi
dc.titleNâng cao sự hài lòng của khách hàng sử dụng dịch vụ tại ngân hàng nông nghiệp và phát triển nông thôn tại Vệt Nam - Chi nhánh tỉnh Bình Dươngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...