Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32365
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Nguyễn Thanh, Longvi
dc.contributor.authorVõ Tấn, Tàivi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:08:33Z-
dc.date.available2018-05-23T03:08:33Z-
dc.date.issued2008vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32365-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleXây dựng và phát triển thương hiệu nước uống tinh khiết SAPUWA từ nay đến năm 2015vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...