Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32409
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS.TS. Nguyễn Thanh, Hàvi
dc.contributor.authorNguyễn Viết, Hiếuvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:08:39Z-
dc.date.available2018-05-23T03:08:39Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32409-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế thành phố Hồ Chí Minhvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectDịch vụ bưu điệnvi
dc.subjectĐà Lạtvi
dc.titleGiải pháp hoàn thiện hoạt động chăm sóc khách hàng dịch vụ bưu điện tại Bưu điện TP. Đà Lạtvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...