Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32409
Title: Giải pháp hoàn thiện hoạt động chăm sóc khách hàng dịch vụ bưu điện tại Bưu điện TP. Đà Lạt
Authors: PGS.TS. Nguyễn Thanh, Hà
Nguyễn Viết, Hiếu
Keywords: Quản trị kinh doanh
Dịch vụ bưu điện
Đà Lạt
Issue Date: 2007
Publisher: Đại học Kinh tế thành phố Hồ Chí Minh
URI: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32409
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...