Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32409
Title: Giải pháp hoàn thiện hoạt động chăm sóc khách hàng dịch vụ bưu điện tại Bưu điện TP. Đà Lạt
Authors: PGS.TS. Nguyễn Thanh, Hà
Nguyễn Viết, Hiếu
Keywords: Quản trị kinh doanh
Dịch vụ bưu điện
Đà Lạt
Issue Date: 2007
Publisher: Đại học Kinh tế thành phố Hồ Chí Minh
URI: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32409
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
47399[1].pdf927.03 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...