Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32413
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS.TS. Trần Hoàng, Ngânvi
dc.contributor.authorĐỗ Tiến, Hòavi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:08:40Z-
dc.date.available2018-05-23T03:08:40Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32413-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleNghiên cứu sự hài lòng của khách hàng doanh nghiệp đối với sản phẩm, dịch vụ ngân hàng HSBC,CN TP. Hồ Chí Minhvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...