Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32499
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuỳnh Thị Bạch, Hạcvi
dc.date.accessioned2018-05-23T03:08:51Z-
dc.date.available2018-05-23T03:08:51Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32499-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectThương hiệuvi
dc.subjectĐịnh giá thương hiệuvi
dc.subjectDoanh nghiệp Việt Namvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleThương hiệu và định giá thương hiệu cho doanh nghiệp tại Việt Nam : Thực trạng và giải phápvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...