Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40084
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Huyềnvi
dc.date.accessioned2018-05-24T02:55:04Z-
dc.date.available2018-05-24T02:55:04Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40084-
dc.descriptionHà Nội: Giáo dục, 2007.vi
dc.description.abstractTổng quan về marketing. Cơ sở của các quyết định marketing. Chính sách sản phẩm, giá cả, kênh phân phối, truyền thông marketing.vi
dc.language.isovivi
dc.titleGiáo trình marketing căn bản (Dùng trong các trường cao đẳng và trung cấp chuyên nghiệp khối kinh tế)vi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...