Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40148
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorN. D. Eriasvilivi
dc.date.accessioned2018-05-24T02:55:37Z-
dc.date.available2018-05-24T02:55:37Z-
dc.date.issued2004vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40148-
dc.descriptionHÀ NỘI: THÔNG TẤN, 2004.vi
dc.description.abstractXuất bản sách và thị trường sách. quá trình xuất bản: các đắc điểm của quản trị. tiếp thị trong xuất bản.vi
dc.language.isovivi
dc.titleXuất bản quản trị và marketing (công tác xuất bản)vi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...