Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40522
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorR. Hellervi
dc.date.accessioned2018-05-24T02:59:45Z-
dc.date.available2018-05-24T02:59:45Z-
dc.date.issued2004vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40522-
dc.descriptionThành phố Hồ Chí Minh: Tổng hợp thành phố Hồ Chí Minh, 2004.vi
dc.description.abstractKhách hàng là ưu tiên hàng đầu. Xây dựng sản phẩm mạnh. Quảng bá tối đa. Phát triển chiến lược tiếp thị.vi
dc.language.isovivi
dc.titleEssential Managers - Maketing effectively= Cẩm nang quản lý hiệu quả - Tiếp thị hiệu quảvi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...