Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40764
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorViện Đại học Mở OLA (Canada) biên soạnvi
dc.date.accessioned2018-05-24T03:01:41Z-
dc.date.available2018-05-24T03:01:41Z-
dc.date.issued2001vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40764-
dc.language.isovivi
dc.publisherTrẻvi
dc.subjectQuản trị doanh nghiệpvi
dc.titleThu thập thông tin về quá trình và xu hướng mua hàng của khách hàngvi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...