Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/46578
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorThS. Lê Thiếu, Trángvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:18:48Z-
dc.date.available2018-05-24T08:18:48Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.citationTạp chí Giáo dục số 241(Kỳ 1-7/2007)vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/46578-
dc.language.isovivi
dc.subjectTư duy biện chứngvi
dc.subjectDạy học toánvi
dc.titleÁp dụng tư duy biện chứng trong dạy học toán giúp học sinh chủ động và sáng tạo trong học tậpvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...