Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/46589
Title: Khái niệm chất lượng giáo dục đại học với cách tiếp cận thông qua khách hàng
Authors: Nguyễ n Quang Giao
Keywords: Giáo dục đại học
Chất lượng đào tạo
Issue Date: 2010
Publisher: Trường Đại học Ngoại ngữ, Đại học Đà Nẵng
Citation: TẠP CHÍ KHOA HỌC VÀ CÔNG NGHỆ, ĐẠI HỌC ĐÀ NẴNG - SỐ 3(38).2010
URI: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/46589
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...