Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/46992
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần Phương, Lanvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:21:23Z-
dc.date.available2018-05-24T08:21:23Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.citationTạp chí Khoa học Thương mại Số 19/2007vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/46992-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.titleBiến tiềm ẩn và ứng dụng trong nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàngvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...