Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/46992
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần Phương, Lanvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:21:23Z-
dc.date.available2018-05-24T08:21:23Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.citationTạp chí Khoa học Thương mại Số 19/2007vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/46992-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.titleBiến tiềm ẩn và ứng dụng trong nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàngvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KH.29.PDF280.73 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...