Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/46998
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhùng Thu, Thủyvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:21:24Z-
dc.date.available2018-05-24T08:21:24Z-
dc.date.issued2006vi
dc.identifier.citationTạp chí Ngân hàng Số 21 - Tháng 11-2006vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/46998-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.titleMột số kỹ năng giao tiếp khách hàng trong dịch vụ bán lẻ của ngân hàng thương mạivi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...