Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/46998
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhùng Thu, Thủyvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:21:24Z-
dc.date.available2018-05-24T08:21:24Z-
dc.date.issued2006vi
dc.identifier.citationTạp chí Ngân hàng Số 21 - Tháng 11-2006vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/46998-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.titleMột số kỹ năng giao tiếp khách hàng trong dịch vụ bán lẻ của ngân hàng thương mạivi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KH.31.PDF373.36 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...