Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47007
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Trọngvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:21:27Z-
dc.date.available2018-05-24T08:21:27Z-
dc.date.issued2009vi
dc.identifier.citationTạp chí Nghiên cứu Kinh tế Số 368 - Tháng 01/2009vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47007-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.titleĐo lường "lòng trung thành" của khách hàng và ứng dụng trong định giá thương hiệuvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KH.13.PDF388.11 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...