Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47008
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh Phi, Hổvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:21:28Z-
dc.date.available2018-05-24T08:21:28Z-
dc.date.issued2009vi
dc.identifier.citationTạp chí Quản lý Kinh tế Số 26(5+6/2009)vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47008-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.titleMô hình định lượng đánh giá mức độ hài lòng của khách hàng ứng dụng cho hệ thống ngân hàng thương mạivi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...