Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47011
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm Đức, Kỳvi
dc.contributor.authorBùi Nguyên, Hùngvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:21:28Z-
dc.date.available2018-05-24T08:21:28Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.citationTạp chí BCVT&CNTT Kỳ 01(02/2007)vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47011-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.titleNghiên cứu mô hình sự trung thành của khách hàng trong lĩnh vực dịch vụ thông tin di động của Việt Namvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KH.25.PDF306.35 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...