Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47011
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm Đức, Kỳvi
dc.contributor.authorBùi Nguyên, Hùngvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:21:28Z-
dc.date.available2018-05-24T08:21:28Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.citationTạp chí BCVT&CNTT Kỳ 01(02/2007)vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47011-
dc.language.isovivi
dc.subjectKhách hàngvi
dc.titleNghiên cứu mô hình sự trung thành của khách hàng trong lĩnh vực dịch vụ thông tin di động của Việt Namvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...