Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47206
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần Thị Huế Chivi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:22:30Z-
dc.date.available2018-05-24T08:22:30Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.citationTạp chí Đại học Công nghiệpvi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47206-
dc.language.isovivi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleNghiên cứu mức độ thỏa mãn của khách hàng về chất lượng dịch vụ tại hệ thống siêu thị TP. HCMvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.2010 (4).pdf337.18 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...