Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47696
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng Văn, Lâmvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:25:03Z-
dc.date.available2018-05-24T08:25:03Z-
dc.date.issued2011vi
dc.identifier.citationTạp chí Khoa học Giao thông Vận tải Số 3/2011vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47696-
dc.language.isovivi
dc.subjectKinh tế vĩ môvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleChất lượng sản phẩm,dịch vụ trong mối quan hệ giữa người tiêu dùng, người lao động, nhà quản lý doanh nghiệp và quản lý kinh tế vĩ môvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...