Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47765
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTh.S.Nguyễn Thu, Hàvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:25:24Z-
dc.date.available2018-05-24T08:25:24Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.citationTạp chí Thị trường Tài chính tiền tệ Số 06(303).15/03/2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47765-
dc.language.isovivi
dc.subjectTài chínhvi
dc.titleỨng dụng Marketing Mix trong hoạt động kinh doanh của ngân hàng Việt Nam thực trạng và giải phápvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...