Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47765
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTh.S.Nguyễn Thu, Hàvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:25:24Z-
dc.date.available2018-05-24T08:25:24Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.citationTạp chí Thị trường Tài chính tiền tệ Số 06(303).15/03/2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47765-
dc.language.isovivi
dc.subjectTài chínhvi
dc.titleỨng dụng Marketing Mix trong hoạt động kinh doanh của ngân hàng Việt Nam thực trạng và giải phápvi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TC_0242.pdf2.3 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...