Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47804
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Văn Huyvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:25:36Z-
dc.date.available2018-05-24T08:25:36Z-
dc.date.issued2005vi
dc.identifier.issn0866-7489vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/47804-
dc.language.isovivi
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu kinh tế, số 4; tr. 72-78vi
dc.subjectNghiên cứu kinh tếvi
dc.titleCác nhân tố tác động đến hội nhập thương mại điện tử ở các doanh nghiệp Việt Nam: một nghiên cứu thực tiễnvi
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...