Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/52689
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Dungvi
dc.date.accessioned2018-05-24T08:45:54Z-
dc.date.available2018-05-24T08:45:54Z-
dc.date.issued2005vi
dc.identifier.issn0866-7446vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/52689-
dc.language.isovivi
dc.relation.ispartofseriesNhà nước và pháp luật, số 12; tr. 33-37vi
dc.subjectNhà nước và pháp luậtvi
dc.titleKhái niệm "quảng cáo" trong pháp luật Việt Nam và ảnh hưởng của nó đến việc hoàn thiện pháp luật về quảng cáovi
Appears in Collections:Pháp luật (TC)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000000CVv225S122005033.pdf1.61 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...