Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/56253
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Thị Thủy-
dc.contributor.authorLê, Thị Thu Hương-
dc.contributor.authorTrần, Trung-
dc.date.accessioned2019-12-18T09:03:32Z-
dc.date.available2019-12-18T09:03:32Z-
dc.date.issued2019-07-
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/56253-
dc.descriptionTạp chí Giáo dục, Số đặc biệt tháng 7/2019vi
dc.language.isovivi
dc.publisherGiáo dụcvi
dc.subjectGiao tiếp toán họcvi
dc.subjectToán có lời vănvi
dc.subjectGiáo dục Tiểu họcvi
dc.subjectHọc sinhvi
dc.titleCác mức độ đánh giá giao tiếp toán học trong hoạt động giải toán có lời văn của học sinh ở Tiểu học.vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...