Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/56795
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Tuấn Anh-
dc.date.accessioned2020-05-26T01:26:19Z-
dc.date.available2020-05-26T01:26:19Z-
dc.date.issued2019-09-
dc.descriptionTạp chí Giáo dục, Số 462 (Kì 2 - 9/2019)vi
dc.language.isovivi
dc.publisherTạp chí Giáo dụcvi
dc.subjectKhái niệm "Năng lực"vi
dc.subjectGiáo dục đại họcvi
dc.titleMột số cách tiếp cận khái niệm “năng lực” trong giáo dục.vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...