Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/57588
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thùy Dương-
dc.date.accessioned2020-11-24T07:26:20Z-
dc.date.available2020-11-24T07:26:20Z-
dc.date.issued2020-05-
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/57588-
dc.descriptionTạp chí Giáo dục, Số 477 (Kì 1 - 5/2020)vi
dc.language.isovivi
dc.publisherTạp chí Giáo dụcvi
dc.subjectTiếng Anhvi
dc.subjectMô hình C-POPvi
dc.subjectCollaborative peer observation processvi
dc.subjectChuyên mônvi
dc.subjectGiáo viênvi
dc.titlePhát triển chuyên môn của giáo viên tiếng Anh thông qua mô hình C-POP (collaborative peer observation process).vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13pham-thuy-duong.pdf861.97 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...