Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/57588
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thùy Dương-
dc.date.accessioned2020-11-24T07:26:20Z-
dc.date.available2020-11-24T07:26:20Z-
dc.date.issued2020-05-
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/57588-
dc.descriptionTạp chí Giáo dục, Số 477 (Kì 1 - 5/2020)vi
dc.language.isovivi
dc.publisherTạp chí Giáo dụcvi
dc.subjectTiếng Anhvi
dc.subjectMô hình C-POPvi
dc.subjectCollaborative peer observation processvi
dc.subjectChuyên mônvi
dc.subjectGiáo viênvi
dc.titlePhát triển chuyên môn của giáo viên tiếng Anh thông qua mô hình C-POP (collaborative peer observation process).vi
dc.typeArticlevi
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...