Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/13116
Title: Khái niệm chất lượng giáo dục đại học với cách tiếp cận thông qua khách hàng
Authors: Nguyễ n Quang Giao
Keywords: Giáo dục đại học
Chất lượng đào tạo
Issue Date: 2010
Publisher: Trường Đại học Ngoại ngữ, Đại học Đà Nẵng
Citation: TẠP CHÍ KHOA HỌC VÀ CÔNG NGHỆ, ĐẠI HỌC ĐÀ NẴNG - SỐ 3(38).2010
URI: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/13116
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...