Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/15455
Title: Giải quyết khiếu nại về giá cước và chất lượng dịch vụ cung cấp - Trách nhiệm của doanh nghiệp và quyền lợi của khách hàng qua một số vụ việc cụ thể
Authors: ThS. Lê Minh, Toàn
Lê Minh, Thắng
Keywords: Dịch vụ viễn thông
Quản trị kinh doanh
Issue Date: 2007
Citation: Tạp chí Thông tin KHKT & Kinh tế Bưu điện. Số 5/2007
URI: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/15455
Appears in Collections:Kinh tế (TC)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...