Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/30666
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTăng, Văn Bền, GS.TS.vi
dc.contributor.advisorLưu, Văn Nghiêm, PGS.TS.vi
dc.contributor.authorTrần, Đoàn Kimvi
dc.date.accessioned2018-05-23T02:05:36Z-
dc.date.available2018-05-23T02:05:36Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/30666-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế Quốc dânvi
dc.subjectKinh tếvi
dc.subjectChiến lược marketingvi
dc.subjectHàng thủ công mỹ nghệvi
dc.subjectLàng nghề Việt Namvi
dc.titleChiến lược marketing đối với hàng thủ công mỹ nghệ của các làng nghề Việt Nam đến năm 2010vi
Appears in Collections:LATS Khoa học xã hội

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...