Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/30666
Title: Chiến lược marketing đối với hàng thủ công mỹ nghệ của các làng nghề Việt Nam đến năm 2010
Authors: Tăng, Văn Bền, GS.TS.
Lưu, Văn Nghiêm, PGS.TS.
Trần, Đoàn Kim
Keywords: Kinh tế
Chiến lược marketing
Hàng thủ công mỹ nghệ
Làng nghề Việt Nam
Issue Date: 2007
Publisher: Đại học Kinh tế Quốc dân
URI: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/30666
Appears in Collections:LATS Khoa học xã hội

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...