Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/30666
Title: Chiến lược marketing đối với hàng thủ công mỹ nghệ của các làng nghề Việt Nam đến năm 2010
Authors: Tăng, Văn Bền, GS.TS.
Lưu, Văn Nghiêm, PGS.TS.
Trần, Đoàn Kim
Keywords: Kinh tế
Chiến lược marketing
Hàng thủ công mỹ nghệ
Làng nghề Việt Nam
Issue Date: 2007
Publisher: Đại học Kinh tế Quốc dân
URI: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/30666
Appears in Collections:LATS Khoa học xã hội

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TranDoanKim.pdf51.73 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...