Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/30702
Title: Chất lượng quan hệ đối tác và sự tác động đối với kết quả kinh doanh của các doanh nghiệp lữ hành Việt Nam
Authors: Lương, Xuân Quỳ, GS.TSKH.
Nguyễn, Thị Tuyết Mai, PGS.TS.
Nguyễn, Thị Thu Mai
Keywords: Kinh tế
Kinh doanh
Issue Date: 2010
Publisher: Đại học Kinh tế Quốc dân
Description: Luận án tiến sĩ kinh tế. Chuyên ngành: Quản trị kinh doanh (marketing). Mã số: 62.34.05.01
URI: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/30702
Appears in Collections:LATS Khoa học xã hội

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...