Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32288
Title: Giải pháp nhằm nâng cao chất lượng dịch vụ hàng không tại sân bay Liên Khương - Đà Lạt
Authors: TS. Hồ Tiến, Dũng
Nguyễn Chánh, Duy
Keywords: Quản trị kinh doanh
Quản trị chất lượng
Dịch vụ hàng không
Issue Date: 2007
Publisher: Đại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minh
URI: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/32288
Appears in Collections:LV_Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
46962.pdf1.21 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...