Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/39777
Title: Thấu hiểu tiếp thị từ A đến Z. 80 khái niệm nhà quản lý cần biết.
Authors: Philip, Kotler
Issue Date: 2006
Abstract: Quảng cáo, thương hiệu, tiếp thị doanh nghiệp đến doanh nghiệp, thay đổi. truyền đạt và quảng bá, công ty, lợi thế cạnh tranh, đối thủ cạnh tranh, nhà tư vấn, thương hiệu công ty, tính sáng tạo, nhu cầu của khách hàng, định hướng khách hàng, thỏa mãn khác
Description: Thành phố Hồ Chí Minh: Trẻ, 2006.
URI: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/39777
Appears in Collections:Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...