Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40653
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAndy, Brucevi
dc.date.accessioned2018-05-24T03:00:47Z-
dc.date.available2018-05-24T03:00:47Z-
dc.date.issued2005vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40653-
dc.descriptionThành phố Hồ Chí Minh: Tổng hợp thành phố Hồ Chí Minh, 2005.vi
dc.description.abstractTìm hiểu khách hàng. Xem xét lại cách tiếp cận khách hàng. Thỏa mãn khách hàng. Cải thiện hiệu quả hoạt động.vi
dc.language.isovivi
dc.titleEssential Managers - Putting Customers First= Cẩm nang quản lý hiệu quả - Khách hàng là trên hếtvi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...