Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40653
Title: Essential Managers - Putting Customers First= Cẩm nang quản lý hiệu quả - Khách hàng là trên hết
Authors: Andy, Bruce
Issue Date: 2005
Abstract: Tìm hiểu khách hàng. Xem xét lại cách tiếp cận khách hàng. Thỏa mãn khách hàng. Cải thiện hiệu quả hoạt động.
Description: Thành phố Hồ Chí Minh: Tổng hợp thành phố Hồ Chí Minh, 2005.
URI: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40653
Appears in Collections:Kinh tế

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...