Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40653
Title: Essential Managers - Putting Customers First= Cẩm nang quản lý hiệu quả - Khách hàng là trên hết
Authors: Andy, Bruce
Issue Date: 2005
Abstract: Tìm hiểu khách hàng. Xem xét lại cách tiếp cận khách hàng. Thỏa mãn khách hàng. Cải thiện hiệu quả hoạt động.
Description: Thành phố Hồ Chí Minh: Tổng hợp thành phố Hồ Chí Minh, 2005.
URI: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40653
Appears in Collections:Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
00000061039.pdf85.26 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...