Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40672
Title: Marketing Essentials= Marketing căn bản
Authors: Philip, Kotler
Issue Date: 2007
Abstract: Cơ sở xã hội của marketing. Qua trình quản trị marketing. Hệ thống nghiên cứu và thông tin marketing. Môi trường marketing. Thị trường người tiêu dùng và hành vi mua hàng. Thị trường các doanh nghiệp và hành vi mua của doanh nghiệp. Phân khúc thị trường.
Description: Hà Nội: Lao động xã hội, 2007.
URI: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/40672
Appears in Collections:Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
00000064848.pdf27.44 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...