Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/56810
Title: Vận dụng tình huống có vấn đề vào dạy học văn xuôi Việt Nam sau 1975 ở trung học phổ thông theo hướng phát triển năng lực tư duy phản biện.
Authors: Nguyễn, Văn Thái
Keywords: Văn xuôi Việt Nam
Tình huống có vấn đề
Giáo dục trung học
Năng lực tư duy phản biện
Issue Date: 11/2019
Publisher: Tạp chí Giáo dục
Description: Tạp chí Giáo dục, Số 466 (Kì 2 - 11/2019)
Appears in Collections:Giáo dục (TC)

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...