Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/30532
Title: Vận dụng quan điểm dạy học phân hóa trong môn hóa học ở trường trung học phổ thông nhằm tích cực hóa hoạt động nhận thức của học sinh (chương: sự điện ly - hóa học 11 nâng cao).
Authors: Đặng, Thị Oanh, PGS.TS.
Lê, Thị Phương Loan
Keywords: Dạy học phân hóa
Giáo dục trung học
Nhận thức
Sự điện li
Hóa học 11
Học sinh
Issue Date: 2013
Publisher: Trường Đại học Giáo dục - ĐHQGHN
Description: Luận văn thạc sĩ Sư phạm hóa học. Chuyên ngành: Lý luận và phương pháp dạy học bộ môn Hóa học. Mã số: 60 14 10.
URI: http://thuvien.ued.udn.vn/handle/TVDHSPDN_123456789/30532
Appears in Collections:PPGD môn Hóa

Files in This Item:

 Sign in to read

If the system does not display after logging in, please press F5 to refresh.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Google Scholar TM

Check...